Lista części serwisowych 3skypephone S2 zawiera wszystkie niezbędne elementy, niezbędne do zapewnienia bezawaryjnego działania urządzenia. Są to m.in. obudowa, bateria, uchwyt, słuchawka, mikrofon, kabel zasilający, kabel USB, złącze wyjściowe, kamerka internetowa, klawiatura i wiele innych. Wszystkie części są wyprodukowane przy użyciu najwyższej jakości materiałów, dzięki czemu są one trwałe i wytrzymałe. Każda część może być wymieniona lub naprawiona w serwisie 3skypephone S2. Wybierając z listy części serwisowych 3skypephone S2, można mieć pewność, że urządzenie będzie działać poprawnie i niezawodnie.
Ostatnia aktualizacja: Lista części serwisowych 3skypephone 3skypephone S2
Ilość produktów: 321
Po co Ci części serwisowe do dronów?
Drony DJI to doskonała zabawa, ale także praktyczne urządzenie w pracy. Części serwisowe DJI do dronów to z kolei szansa nie tylko by samodzielnie naprawić zniszczenia, które powstały w wyniku eksploatacji, ale także by udoskonalić swoją maszynę lub sprawić, że stanie się ona dużo lepsza i dużo bardziej dopasowana do Twoich potrzeb. Przy lataniu dronami nie można zapominać także o bezpieczeństwie.
Wybierz części serwisowe, których potrzebujesz
To, co w sposób szczególny wyróżnia ofertę naszego sklepu, pod względem asortymentu części serwisowych, to ich naprawdę bogaty wybór. Warto wymienić tutaj chociażby czujniki ruchu, kable sygnałowe czy najzwyklejsze gumki do podwozia. Każdy z wymienionych powyżej elementów, w bardzo istotny sposób wpływa nie tylko na komfort użytkowania BSP, ale też na bezpieczeństwo.
DJI - profesjonalne części serwisowe
Wiemy, że wybór odpowiedniego producenta części serwisowych, jest bardzo ważny. Dlatego też w naszej ofercie pojawiły się części pochodzące właśnie od DJI. Odznaczają się one przede wszystkim bardzo wysoką jakością wykonania, a każdy z dostępnych produktów, objęty jest dodatkowo gwarancją. Jeśli zaś chodzi o montaż poszczególnych elementów, do produktów dołączona jest krótka instrukcja obsługi oraz montażu takiego elementu. Tym samym, jesteście w stanie dokonać zakupu wysokiej jakości części serwisowych, bez konieczności wychodzenia z domu.
Koła i opony
HamulceWymiana olejuKlimatyzacja
Kliknij, aby odtworzyćKliknij, aby odtworzyćWróć do początku
Koła i opony.
Jak wybrać właściwą oponę? Czy głębokość bieżnika i ciśnienie w oponach są prawidłowe? Nasi eksperci serwisowi Hyundai zajmą się wszystkim, co najważniejsze dla zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa swoim Klientom.
Hamulce.Wydajność hamulców pogarsza się podczas eksploatacji. Regularne sprawdzanie ich stanu przez naszych ekspertów zapewni Ci spokój i pewność, że hamulce zawsze zapewnią optymalną skuteczność hamowania Twojego samochodu.Wymiana oleju.Od 2005 roku Hyundai i Shell wspólnie opracowują oleje do silników Hyundai. Rezultat: ergonomiczne oleje silnikowe, które gwarantują maksymalną wydajność oraz imponujące osiągi dzięki swojemu unikalnemu składowi.Klimatyzacja.Aby zapewnić, że klimatyzacja działa zawsze idealnie, należy ją regularnie czyścić. Jest to korzyść nie tylko dla dzieci i alergików, ale także dla wszystkich innych osób w samochodzie.
Naprawa zadrapań
Dzięki Hyundai Spot Repair zadrapania lub niewielkie uszkodzenia można skutecznie wyeliminować bez pozostawienia najmniejszego śladu. Uszkodzony obszar jest wypełniany, malowany i ostatecznie polerowany. Kolor i połysk można przywrócić bez śladu.Naprawa wgnieceńDzięki Hyundai Dent Repair większość drobnych uszkodzeń można naprawić bez większego wysiłku. Wgniecenia są delikatnie usuwane od wewnątrz, w ten sposób eliminując zaawansowanie wypełnianie, szlifowanie lub malowanie.Naprawa szybMaleńkie pęknięcia od kamyczków na przedniej szybie? Przyjedź prosto do Autorysowanego Serwisu Hyundai, zanim zacznie pękać przednia szyba. W Hyundai Glass Repair uszkodzenia są wypełniane za pomocą specjalnych żywic, a następnie stabilnie utwardzane.Samochody zastępcze.W razie dłuższej wizyty serwisowej, autoryzowany serwis Hyundai udostępnia samochody zastępcze na atrakcyjnych warunkach lub proponuje podwiezienie we wskazane miejsce.Pewność.Wszystkie naprawy wykonane przez nasze stacje objęte są pełną gwarancją. Ponadto, realizując naprawy, przekazujemy szczegółowe, szacunkowe koszty i czas naprawy. Ewentualne dodatkowe prace przeprowadzamy dopiero po uzyskaniu Państwa akceptacji. Wszystkie wykonane naprawy zostaną wyjaśnione przez naszych doradców i poddane szczegółowemu sprawdzeniu pod kątem kosztów.Rzetelność.Korzystając z ASO Hyundai, zyskujesz pewność, że książka serwisowa auta oraz dokumentacja serwisowa będzie prowadzona starannie i rzetelnie. Podczas sprzedaży auta będziesz mógł uzyskać wyższą cenę, ponieważ dane zawarte w dokumentacji serwisowej pojazdu są zgodne z rzeczywistością.Wygoda.Nasze stacje funkcjonują zgodnie z aktualnymi normami dotyczącymi ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa. Czystość w naszych stacjach podlega nieustannej weryfikacji przez niezależnych audytorów. Podczas oczekiwania na naprawę lub kontrolę czekają na Państwa wygodne miejsca do siedzenia, aktualna prasa, dostęp do Internetu oraz ciepłe i zimne napoje.Baza technicznaAutoryzowane serwisy Hyundai dysponują zawsze aktualną dokumentacją techniczną i oprogramowaniem diagnostycznym. Dzięki temu można mieć pewność, że potencjalne usterki zostaną poprawnie zdiagnozowane, a samochód zostanie naprawiony we właściwy sposób. Korzystając z Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai, zyskujesz pewność, że książka serwisowa auta oraz dokumentacja serwisowa będzie prowadzona starannie i rzetelnie.Oryginalne częściASO Hyundai dysponują oryginalnymi częściami zamiennymi o gwarantowanej przez Hyundai Motor Poland jakości i niezawodności. Części montowane w autoryzowanym serwisie Hyundai są zawsze doskonale dopasowane i dobrane wg. aktualnego katalogu części. Pozwolą Ci w pełni cieszyć się z Twojego auta przez długi czas.Gwarancja5 lat gwarancji bez limitu kilometrów wyraża nasze zaangażowanie w oferowanie najwyższej jakości i świetnej obsługi. Gwarancja jest dostępna w standardzie, bez dodatkowych opłat.
2011VolkswagenGolf
WVWZZZ1KZBW116235
Rok modelowy / Rok budowy
2011 / 2010
Rodzaj pojazdu
Pojazd osobowy
Ilość drzwi / Ilość miejsc
2-5 / 4-5
Norma emisji spalin
EURO - NORMA OBOWIĄZUJĄCA OD WRZEŚNIA 2009 R. - DO SIERPNIA 2014 R. DLA POJAZDÓW Z SILNIKAMI WYSOKOPRĘŻNYMI I BENZYNOWYMI OKREŚLAJĄCA DOPUSZCZALNE LIMITY EMISJI SPALIN W NOWYCH POJAZDACH SPRZEDAWANYCH W TYM CZASIE W UNII EUROPEJSKIEJ I EUROPEJSKIM OBSZARZE GOSPODARCZYM.
Lista czynności serwisowych
Wykaz podstawowych czynności koniecznych do wykonania w związku z eksploatacją pojazdu
Czynności w ujęciu:
Wiek pojazdu:
13 lat (2010)
Aktualny przebieg:
km
Ustawienia przebiegu:
Czynności serwisowe są to rutynowo wykonywane prace mające na celu dalsze sprawne użytkowanie pojazdu. Przedstawione zostały w dwóch wariantach - czasowym - gdzie zakres i ilość czynności zależna jest od wieku pojazdu oraz w ujęciu dystansowym, gdzie zakres i ilość czynności dostosowano do przebiegu pojazdu. Orientacyjna wycena części czy napraw, ma za zadanie unaocznić ci przyszłe wydatki związane z użytkowaniem danego pojazdu.
Przebieg
Opis
Powyższe czynności powinny być już wykonane
Zadeklarowany przebieg pojazdu
Poniższe czynności do przeprowadzenia w dalszej eksploatacji
120. 000 km
Olej silnikowy
Typ czynności:
Czynność serwisowa
Operacja:
spuszczanie/napełnianie
Części oryginalne:
343. 40 PLN
Części alternatywne:
103. 00 - 216. 10 PLN
Robocizna:
64. 00 PLN
Filtr oleju silnikowego
wymiana
53. 98 PLN
16. 19 - 506. 90 PLN
80. 00 PLN
Świeca zapłonowa
202. 80 PLN
60. 84 - 1217. 00 PLN
112. 00 PLN
Olej przekładni automatycznej
Czynność okresowa
-
Filtr kabinowy
135. 000 km
150. 000 km
165. 000 km
180. 000 km
Wkład filtra powietrza
156. 90 PLN
47. 07 - 279. 40 PLN
32. 00 PLN
195. 000 km
210. 000 km
225. 000 km
Czas
13 lat
Zadeklarowany wiek pojazdu
11 lat
12 lat
Płyn sprzęgła
220. 90 PLN
94. 86 - 112. 30 PLN
240. 00 PLN
Płyn hamulcowy
14 lat
15 lat
16 lat
17 lat
18 lat
Opis oznaczeń:
Czynność serwisowa
Czynność okresowa
Orientacyjny koszt robocizny
Orientacyjny koszt części oryginalnych
Orientacyjny koszt części zamiennych
Wyjaśnienia i zastrzeżenia
W raportach o pojazdach podawane są informacje o zdarzeniach związanych z tymi pojazdami, które nazywamy „zdarzeniami”. Należy przez to rozumieć istotne zdarzenia dotyczące pojazdu, mogące mieć wpływ na ocenę jego stanu technicznego lub wartości, w szczególności zdarzenia szkodowe, naprawy (na gwarancji i pogwarancyjne) lub akcje serwisowe. W opisie zdarzenia mogą być podane w szczególności wartości szkód lub napraw według rzeczywiście poniesionych kosztów lub ich wyceny, a także odczyt licznika pojazdu. Wyceny mogą być przygotowywane np. dla właściciela, zakładu ubezpieczeń lub warsztatu, w tym np. na potrzeby sprawy sądowej. Kilka zdarzeń ujawnionych w raporcie dotyczy zwykle różnych zdarzeń, ale może też dotyczyć tego samego zdarzenia, np. może to być kilka wycen przygotowanych w różnym czasie dla różnych zakładów ubezpieczeniowych lub warsztatów, albo dla właściciela.
Zakres danych w raporcie, w tym wystąpienie zdarzeń, udostępniany jest przed zakupem raportu, w jego bezpłatnej części. Dane w raporcie prezentowane są na podstawie dostępnych nam w danej chwili informacji dotyczących określonego numeru VIN. Pochodzą one z różnego rodzaju baz danych, informacji powszechnie dostępnych (w szczególności w internecie) oraz źródeł własnych. Dane te mogą nie być aktualne na chwilę udostępnienia ich w naszym raporcie, ponieważ zostały zebrane wcześniej i z czasem mogą ulegać zmianie, w szczególności w wyniku używania pojazdu i zdarzeń. Dane o najświeższych zdarzeniach dotyczących pojazdu mogą nie być jeszcze dostępne. Pomimo naszych starań, aby raporty były jak najbardziej aktualne i kompletne, nie ma możliwości weryfikowania zawartych w nich danych ze stanem faktycznym (technicznym) pojazdu na moment wygenerowania raportu. Może się też zdarzyć, że dane zostały błędnie zapisane u źródła, a nasz raport niestety taki błąd powiela, czego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. W związku z tym nasz system i uzyskane z niego raporty o pojazdach należy traktować jedynie jako narzędzie pomocnicze do oceny historii i stanu danego pojazdu, a następnie zawsze bezpośrednio zbadać aktualny stan faktyczny tego pojazdu i jego dokumenty, szczególnie przed podjęciem decyzji o jego nabyciu.
W przypadku zauważenia niezgodności danych o pojeździe w raporcie ze stanem rzeczywistym prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym.
Historia sprawdzeń danego numeru VIN w naszym serwisie podawana w raportach dotyczy sprawdzeń w wersji płatnej i bezpłatnej. Nie zawiera ona kompletnych i aktualnych danych, ponieważ z powodów technicznych jest uzupełniana z pewnym opóźnieniem w stosunku do stanu obecnego.
Dokładamy starań, aby autorski system tłumaczeń dokonywał pełnego i logicznego tłumaczenia danych źródłowych na wszystkie języki z zachowaniem zasad gramatyki, jednak ze względu na automatykę tłumaczenia wyniki mogą zawierać słowa w językach obcych lub błędy językowe. Wszelkie treści i znaki graficzne zamieszczone w raporcie oraz na naszych stronach są chronione prawami autorskimi przysługującymi Autoiso sp. z o. o.
Pełna informacja prawna dotyczącą raportu znajduje się w Regulaminie dostępnym na naszej Stronie.
Lista części serwisowych 3skypephone 3skypephone S2
Bezpośredni link do pobrania Lista części serwisowych 3skypephone 3skypephone S2
Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów
Ostatnia aktualizacja Lista części serwisowych 3skypephone 3skypephone S2
Subskrybuj nasze sieci społecznościowe, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami!
Komentarz
Must have had a dodgy Skype phone (If you do get a bad line just hang up an call again) ive used my Skype S2 for 2 years and saved a small fortune in free calls. Normally i only have a mobile 18 months at best an it breaks or i get a new one but im happy with my Skype :-)