Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Honeywell E

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Podręcznika Honeywell E są powszechnie rozwiązywane przez użytkowników. Podręcznik zawiera wszystko, co potrzebne do uzyskania szybkiej odpowiedzi na pytania dotyczące produktów firmy Honeywell. Podręcznik zawiera szczegółowe informacje o instalacji i konfiguracji, a także instrukcje dotyczące używania produktów. Ponadto Podręcznik zawiera informacje na temat najczęstszych problemów, które można napotkać, oraz zalecenia dotyczące ich rozwiązania. W Podręczniku Honeywell E znajdują się także instrukcje dotyczące konserwacji i korzystania z produktów, a także informacje o ochronie informacji o produktach. Wszystkie informacje zawarte w Podręczniku są szczegółowo opisane i opatrzone przykładami, dzięki czemu można je łatwo zastosować.

Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Honeywell E

Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ”  zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.

Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.

Nie zgadzam się

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

Szczegółowe informacje o systemie:

  • dla użytkowników: Regulamin użytkownika Academiki oraz podręcznik czytelnika
  • dla instytucji: Regulamin CWPN Academica oraz podręcznik administratora Academiki
Kontakt:
Tel. : (22) 608 26 81
E-mail: academica@academica. pl
Czym jest Academica?
Academica to darmowa wypożyczalnia międzybiblioteczna umożliwiająca korzystanie ze zbiorów cyfrowych Biblioteki Narodowej.
Czy korzystanie z Academiki jest darmowe?
Tak, zarówno przystąpienie do systemu, jak i dalsze korzystanie jest bezpłatne zarówno dla instytucji, jak i użytkowników.
Jakie publikacje są udostępniane w Academice?
W Academice udostępniane są przede wszystkim książki i czasopisma naukowe ze zbiorów Biblioteki Narodowej, w tym: podręczniki akademickie, prace naukowe i popularnonaukowe, lektury na konkursy i olimpiady przedmiotowe oraz czasopisma naukowe z listy Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dostępne są również publikacje niskonakładowe oraz niedostępne na rynku wydawniczym.
Co zrobić, jeżeli danej publikacji nie ma w zasobie Academiki?
W przypadku nieodnalezienia poszukiwanej publikacji w zasobach Academiki istnieje możliwość zgłoszenia zapotrzebowania na jej digitalizację poprzez formularz kontaktowy.
Jakie funkcjonalności daje konto użytkownika?
Oprócz przeszukiwania zasobów i ich wyświetlania (tj. publikacji z domeny publicznej lub licencjonowanych), zarejestrowany użytkownik możne m. in. rezerwować publikacje na wybranym terminalu w danej instytucji, zarządzać swoją rezerwacją, tworzyć notatki do publikacji, dodawać wyszukiwane publikacje do ulubionych.
Jak wyszukiwać publikacje?
Przeszukiwanie zasobów Academiki jest możliwe z poziomu wyszukiwarki na stronie startowej lub w katalogu. Zasoby można wyszukiwać poprzez wyszukiwanie proste lub zaawansowane, a także zawężać listę wyników dzięki odpowiednim filtrom.
Czy złożenie rezerwacji jest warunkiem koniecznych, aby skorzystać z publikacji?
Nie, złożenie rezerwacji jest opcjonalne i ma jedynie zagwarantować, że dana publikacja będzie dostępna dla czytelnika w wybranym terminie. Jeśli nikt w tym samym czasie nie korzysta z danej publikacji, to istnieje możliwość otworzenia publikacji na terminalu bez składania rezerwacji.
Czy istnieje możliwość pobierania lub drukowania materiałów chronionych prawem autorskim?
Nie, możliwość zapisywania i drukowania chronionych utworów została zablokowana zgodnie z wyrokiem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Dozwolone jest jednak wykonywanie kopii fotograficznych przez osoby fizyczne zgodnie z zapisem o dozwolonym użytku osobistym z art. 23 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Na jakiej podstawie publikacje mogą być udostępniane w Academice?
Podstawę prawną udostępniania zasobów cyfrowych w systemie Academica stanowią tzw. licencje ustawowe, zawarte w art. 28 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, którego ustęp 1 pkt 3 stanowi, że biblioteki, muzea, archiwa, instytucje oświatowe, uczelnie, instytuty badawcze prowadzące działalność, o której mowa w art. 2 ust. 3 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych mogą „udostępniać zbiory dla celów badawczych lub poznawczych za pośrednictwem końcówek systemu informatycznego (terminali) znajdujących się na terenie tych jednostek”. Z art. 28 ust. 2 wynika, że udostępnianie egzemplarza cyfrowego nie może skutkować zwiększeniem liczby udostępnianych egzemplarzy. Z tego względu Academica umożliwia dostęp do każdej publikacji nie większej liczbie czytelników niż liczba posiadanych w postaci fizycznej egzemplarzy, które nie są w inny sposób udostępniane. Udostępnianie odbywa się zatem podobnie jak w przypadku międzybibliotecznych wypożyczeń publikacji papierowych, choć bez konieczności oczekiwania na przesyłkę tradycyjną zamówionej publikacji. By ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów chronionych prawem autorskim wprowadzono system rezerwacji publikacji w Instytucjach partnerskich. Pozwala to na zapewnienie wszystkim zainteresowanym dostępu w wybranych przez nich terminach do szczególnie popularnych publikacji.
Jak instytucje mogą przystąpić do Academiki?
Z Academiki mogą korzystać biblioteki (niezależnie od rozmiaru i typu – a zatem także biblioteki szkolne i filie biblioteczne), szkoły, uczelnie wyższe, instytuty badawcze, muzea, archiwa oraz inne instytucje udostępniające zasoby biblioteczne zgodnie z art. 28 ustawy z dnia .

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy m. in. od czasu zaksięgowania płatności, godzin pracy, weekendów oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Termin realizacji przedstawiamy indywidualnie, zazwyczaj wynosi on od 1 do 3 dni. W podsumowaniu zamówienia umieszczona jest informacja o przewidywanej dacie wysyłki. Więcej informacji w zakładce Dostawa.

2. Czy jest możliwość otrzymania faktury?

Tak, dowodem każdego zakupu jest faktura.

3. Czy zapisanie się do newslettera daje jakieś korzyści?

Każdy klient zapisany do newslettera otrzymuje jednorazowy rabat na najbliższe zakupy w wysokości 5% wartości zamówionych towarów. Tyczy się to wszystkich produktów znajdujących się w sklepie.

4. Jak mogę anulować zamówienie?

W przypadku chęci anulowania zamówienia, należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą telefoniczną (tel. 794-036-750) lub mailową (sklep@re-gera. pl). Warto uczynić to możliwie jak najszybciej, gdyż w momencie podjęcia przesyłki przez kuriera bądź nadania jej w paczkomacie, anulowanie zamówienia stanie się niemożliwe.

5. Co zrobić na wypadek błędu płatności?

W wypadku jakichkolwiek błędów płatności należy skontaktować się ze Sprzedawcą, drogą telefoniczną (tel. Postaramy się rozwiązać problem możliwie jak najszybciej.

6. Co, jeśli moja przesyłka jest uszkodzona?

Koniecznie sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia braku produktu lub uszkodzenia, spisz z kurierem protokół szkody. Zrób zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Wyślij zdjęcie uszkodzonej przesyłki wraz z czytelnym skanem bądź zdjęciem protokołu szkody na adres mailowy sprzedawcy: .

W przypadku wysyłki do paczkomatu InPost, należy skorzystać z przycisku „Mam uwagi do paczki” na ekranie paczkomatu i włożyć przesyłkę z powrotem do skrytki. Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych szczegółów.

7. Ile sztuk produktu muszę zamówić, aby skorzystać z możliwości nadruku?

Nie ma minimalnej ilości sztuk czy kwoty zamówienia w odniesieniu do personalizacji ubrania BHP. Zlecimy wykonanie nadruku nawet na jednej parze rękawic czy spodni roboczych. Ponadto doradzimy Państwu najbardziej ekonomiczną metodę zdobienia.

Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Honeywell E

Bezpośredni link do pobrania Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Honeywell E

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Honeywell E